0 Members and 1 Guest are viewing this topic. Read 1161 times.
Hej, en lille introduktion af mig. Jeg er lige fyldt 60 år, og har haft interesse for hi-fi i snart 50 år. Jeg bor i Danmark,, hvilket ikke altid er nogen fordel, hvis man vil købe hi-fi ude i den store verden.Jeg vil meget gerne snart bestille 2 stk GR Research Triple Threat kit, men vil gerne første høre om hvilke erfaringer der haves ang. alle basenheder frem, eller en modsat rettet .. hvad er bedst / hvilken forskel opleves ? Da No Rez vil blive lidt dyrt til Danmark i fragt + told/moms, har jeg tænkt på tynd bitumen + tyk filt i stedet for .. er det en dårlig ide ?Da jeg også selv vil bygge kabineterne ( igen, fordi forsendelse + told/moms vil gøre flat pack meget dyre ) har jeg tænkt på om kabinetterne er de mest optimale, eller om der vil være fordele i at lave dem større, da jeg har rimeligt med plads ?Jeg glæder mig til at læse om andres erfarringer, for det kribler i fingrene for at komme igang med projektet.
Also, hopefully, someone can move this to the GR Research circle since it will get plenty of help if visible there."Forhåbentlig kan nogen også flytte dette til GR Research-kredsen, da det vil få masser af hjælp, hvis det er synligt der."